Zapytania ofertowe
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

RI. 7011.3.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji zadania pn. „Remont drogi gminnej Nr 121244E – ul. Prusa w Brzezinach w km 0+136 – 0+436 wraz z umocnieniem skarp przy przepuście w km 0+286”.
Termin realizacji zamówienia: do zakończenia prac związanych z realizacją w/w zadania
(termin realizacji zadania: 15.11.2017r.)
Kryterium oceny ofert: – cena 100%
inne: - brak
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy, a w szczególności warunki zapłaty:
1. Cena zawarta w ofercie powinna obejmować realizację całego zamówienia.
2. Przedmiot umowy z Wykonawcą zgodny z siwz umieszczonym na stronie internetowej Miasta Brzeziny www.brzeziny.pl. (data ogłoszenia 10.04.2017r.).
3. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Inspektora Nadzoru po odbiorze robót, będących przedmiotem umowy z Wykonawcą, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
Ofertę prosimy przesłać pocztą (Urząd Miasta 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16), faxem (46/ 874-27-93) lub pocztą elektroniczną (miroslawa.terka@brzeziny.pl) w terminie do dnia 08.05.2017r.
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do branżowej izby.